Ο Δήμος Νότιας Κέρκυρας ανακοινώνει την έκτακτη διακοπή της υδροδότησης στην περιοχή της Λευκίμμης, η οποία οφείλεται σε σοβαρή βλάβη που σημειώθηκε στον κεντρικό αγωγό του δικτύου.
Εργασίες αποκατάστασης
Αυτή τη στιγμή, εξειδικευμένο συνεργείο της ΔΕΥΑΔΝΚ βρίσκεται ήδη στο σημείο όπου εντοπίστηκε η βλάβη. Οι τεχνικοί εργάζονται εντατικά με στόχο την άμεση επιδιόρθωση του αγωγού και την επαναλειτουργία του συστήματος υδροδότησης.
Χρονοδιάγραμμα επαναφοράς
Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση, η ροή του νερού αναμένεται να ομαλοποιηθεί σταδιακά, με την πλήρη αποκατάσταση της υδροδότησης να υπολογίζεται έως το μεσημέρι. Ο Δήμος ζητά την κατανόηση των κατοίκων της περιοχής μέχρι την ολοκλήρωση των απαραίτητων εργασιών επισκευής.

