Μήνυμα του τοπικού ΤΕΕ για τα 52 χρόνια από την εξέγερση του Πολυτεχνείου
Το μήνυμα
52 χρονιά μετά, το μήνυμα της εξέγερσης του Πολυτεχνείου αντηχεί επίκαιρο και σύγχρονο. Αποτελεί μήνυμα αγώνα για ενίσχυση της δημοκρατίας μέσω της υπεράσπισης των δικαιωμάτων πρόσβασης στην παιδεία και του αναφαίρετου δικαιώματος όλων στην εργασία και μας υπενθυμίζει ότι τίποτα από τα παραπάνω δεν είναι δεδομένο.
Τη 17η Νοέμβριου αποδίδουμε τιμή σε όσους αγωνίστηκαν κατά του καθεστώτος της δικτατορίας, συμμετέχοντας στους εορτασμούς και στους σύγχρονους αγώνες με στόχο την δικαίωση των αιτημάτων για παιδεία – εργασία – δημοκρατία.

