Στην επιβολή υψηλού διοικητικού προστίμου προχώρησαν οι ανακριτικοί υπάλληλοι της Διεύθυνσης Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Νομού (ΔΙ.Π.Υ.Ν.) Κέρκυρας στις 26 Ιουνίου 2026. Η παράβαση αφορούσε τη μη τήρηση της αντιπυρικής νομοθεσίας από γυναίκα σε περιοχή του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων.
Η παράβαση
Η ημεδαπή προέβη σε καύση υπολειμμάτων φυτικής βλάστησης, ενέργεια που απαγορεύεται ρητά κατά τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου. Η κίνηση αυτή προκάλεσε την άμεση επέμβαση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας.
Το ύψος του προστίμου
Σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, το πρόστιμο που επιβλήθηκε ανέρχεται στο ποσό των 2.250,00 ευρώ, στο πλαίσιο των αυστηρών ελέγχων που διενεργούνται για την πρόληψη πυρκαγιών στο νησί.

