Στις κατηγορίες που εξαπέλυσε ο κ. Αλεξάκης περί αδράνειας και έλλειψης στόχων απάντησε ο Δήμαρχος Νότιας Κέρκυρας, Γιάννης Καββαδίας. Ο Δήμαρχος υπογράμμισε ότι η Δημοτική Αρχή καταβάλλει προσπάθειες για την ίδρυση και λειτουργία του Σταθμού Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων (ΣΜΑ), επιρρίπτοντας ευθύνες στην αντιπολίτευση για τη στάση που τηρεί στο Δημοτικό Συμβούλιο.
Η στάση της αντιπολίτευσης για τον ΣΜΑ
Σύμφωνα με τον κ. Καββαδία, η αντιπολίτευση δεν επιθυμεί στην πραγματικότητα τη δημιουργία του ΣΜΑ, καθώς όλοι οι χώροι που έχουν προταθεί μέχρι σήμερα για τη χωροθέτησή του έχουν κριθεί από εκείνη ως ακατάλληλοι. Ο Δήμαρχος τόνισε ότι η Δημοτική Αρχή είναι η μόνη που προσπαθεί για την υλοποίηση του έργου, το οποίο θεωρείται απαραίτητο για τη σωτηρία της περιοχής του Νότου.
Πρόσκληση προς τους δημότες
Το θέμα της λειτουργίας του ΣΜΑ πρόκειται να εισαχθεί εκ νέου προς συζήτηση στο επόμενο Δημοτικό Συμβούλιο. Ο Δήμαρχος Νότιας Κέρκυρας κάλεσε τους πολίτες να παρακολουθήσουν τη συνεδρίαση, ώστε να αντιληφθούν τη στάση της αντιπολίτευσης και να διαπιστώσουν ποιος πραγματικά επιθυμεί τη λειτουργία του σταθμού.

