Η Κέρκυρα ξεκίνησε με το αριστερό, το νέο πρωτάθλημα, καθώς, οι Φαίακες γνώρισαν εντός έδρας ήττα από τον Πανιώνιο με 1-0 (53′ Ντουρμισάι). Έχασε πέναλτι ο Τουράμ (για τους γηπεδούχους) και ο Μασούντ (για τους φιλοξενούμενους).
Κέρκυρα-Πανιώνιος 0-1
Η Κέρκυρα ξεκίνησε με το αριστερό, το νέο πρωτάθλημα, καθώς, οι Φαίακες γνώρισαν εντός έδρας ήττα από τον Πανιώνιο με 1-0 (53' Ντουρμισάι). Έχασε πέναλτι ο Τουράμ (για τους γηπεδούχους) και ο Μασούντ (για τους φιλοξενούμενους)
Δεν υπάρχουν Σχόλια
Δεν υπάρχουν Σχόλια

