Ανακοίνωση των Συνταξιούχων Κέρκυρας για την “προσπάθεια της κυβέρνησης για την κατάργηση των τοπικών διοικητικών επιτροπών του ΕΦΚΑ και την μεταφορά τους στην Αθήνα”
Αναλυτικά:
Οι συνεργαζόμενες συνταξιουχικές οργανώσεις ΙΚΑ-ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ—ΟΑΕΕ ΚΕΡΚΥΡΑΣ καταγγέλλουμε την προσπάθεια της κυβέρνησης για την κατάργηση των τοπικών διοικητικών επιτροπών του ΕΦΚΑ και την μεταφορά τους στην ΑΘΗΝΑ
Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι θα έχουμε μεγαλύτερη ταλαιπωρία ,οικονομική, σωματική, για τους ανθρώπους της τρίτης ηλικίας αφού θα είναι αναγκασμένοι πολλές φορές για να λύσουν διαφορές που μπορεί να έχουν με τα ένσημα, την συντάξει, την αναπηρία κλπ. Να μεταβούν στην ΑΘΗΝΑ ,η καθυστέρηση και η ταλαιπωρία που σήμερα υφίστανται θα μεγαλώσει Η κυβέρνηση αντί να ενίσχυση τις τοπικές επιτροπές και δομές και να φέρει τις υπηρεσίες πιο κοντά στον πολίτη επιλεγεί τον δρόμο της συγκεντρώσεις ,της απομακρύνσεις και της ταλαιπωρίας ,και όλα αυτά μάλιστα προσπαθεί να τα περάσει ,σε ένα νομοσχέδιο του Κωστή Χατζηδάκη ,με τίτλο {Παρέμβαση για ένα κράτος πιο φιλικό στον πολίτη} μιλάμε για μια απίστευτη υποκρισία που βεβαία κινείται στην γραμμή της κυβερνήσεις σε όλα τα θέματα , ότι η κοινωνικές παροχές για υγεία, παιδεία ,πρόνοια, πολιτική προστασία δεν είναι κερδοφόρες επενδύσεις και αρά κάνει ότι μπορεί για να της συρρίκνωση
Απαιτούμε την απόσυρση των συγκεκριμένων διατάξεων, την διατήρηση των τοπικών επιτρόπων στην Κέρκυρα, και την ενίσχυση τους με προσωπικό για να μπορούν να ανταποκριθούν στην εξυπηρέτηση των πολιτών
Δηλώνουμε ότι οι συνταξιούχοι δεν είναι αριθμοί δεν είναι κόστος είμαστε ενεργοί πολίτες που έχουμε πλήρωση σε όλοι μας την ζωή ,και απαιτούμε αξιοπρεπές ,δημόσιο σύστημα υγείας, δίκαιη και άμεση εξυπηρέτηση

