Ερώτηση του βουλευτή Κέρκυρας από κοινού με την Κυριακή Μάλαμα.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον κ. Αυλωνίτη:
Καταθέσαμε την Ερώτηση (με αριθ. πρωτ.4875/29.4.2026) στην Βουλή των Ελλήνων από κοινού με την Ανεξάρτητη Βουλευτή Κυριακή Μάλαμα με τίτλο “Οι αποφάσεις του Υπουργείου Πολιτισμού και οι αναθέσεις των βασικών λειτουργιών σε ιδιώτες, οδηγούν σταδιακά στην πλήρη εμπορευματοποίηση των μνημείων του ελληνικού πολιτισμού”.
Η ερώτηση αυτή αφορά στην συνεχιζόμενη απαράδεκτη από κάθε άποψη ανάθεση λειτουργιών των σημαντικότερων μνημείων της χώρας μας σε ιδιωτικές εταιρείες. Τα πολιτιστικά αγαθά μας δεν μπορεί να προσφέρονται στην κερδοσκοπία, η χώρα μας πρέπει να εξασφαλίζει την δημόσια λειτουργία τους στελεχωμένη από κατάλληλα καταρτισμένους υπαλλήλους όπως γίνεται σε κάθε πολιτισμένη χώρα.

