Δυο οι ερωτήσεις της ΛΑΣΥ Νότου ενόψει της συνεδρίασης λογοδοσίας του Δημοτικού Συμβουλίου Νότιας Κέρκυρας
Αναλυτικά:
Στο πλαίσιο της 3ης ειδικής συνεδρίασης λογοδοσίας του Δημοτικού Συμβουλίου Νότιας Κέρκυρας που θα διεξαχθεί στις 29 Ιουνίου, οι δημοτικοί σύμβουλοι της Λαϊκής Συσπείρωσης κατέθεσαν τις ακόλουθες ερωτήσεις:
1) Ποια είναι η εξέλιξη του έργου του κλειστού γυμναστηρίου της Λευκίμμης και σε ποια φάση βρίσκεται η πορεία των έργων υλοποίησης;
2) Σε ποιες ενέργειες έχετε προβεί για την υλοποίηση της ομόφωνης απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου Νότιας Κέρκυρας για τη διαχείριση των απορριμμάτων; Πότε θα δοθούν στους εργαζόμενους της καθαριότητας τα Μ.Α.Π. του 2025 και του 2026, και πότε θα καταβληθούν οι αποδοχές που οφείλονται για εργασία πέραν του συμβατικού προγράμματος;

