Γραπτή δήλωση του ανεξάρτητου βουλευτή με αφορμή την ανακοίνωση του κλεισίματος σχολείων στη χώρα μας.
Αναλυτικά:
Σήμερα ανακοινώθηκε ότι στην Ελλάδα του 2026 κλείνουν σχολεία! Συγκεκριμένα κλείνουν 32 δημοτικά σχολεία και 43 νηπιαγωγεία λόγω έλλειψης παιδιών. Ακόμη 6 δημοτικά και 33 νηπιαγωγεία συγχωνεύονται.
Ένας τεράστιος αριθμός, που καταδεικνύει την οξύτητα του δημογραφικού προβλήματος της χώρας μας. Πριν λίγες μέρες κατέθεσα Ερώτηση στη Βουλή γιατί στην Ιθάκη δεν υπάρχει παιδίατρος, γιατί τα νησιά δεν έχουν γιατρούς. Προηγήθηκαν Ερωτήσεις για τις κακές συγκοινωνίες, την ακριβή στέγη σε συνάρτηση με τους καθηλωμένους μισθούς, τους παιδικούς σταθμούς και τη στήριξη των οικογενειών. Η απάντηση της κυβέρνησης Μητσοτάκη μονότονη: κάνουν ό,τι μπορούν…
Σήμερα ανακοινώθηκε ότι συνολικά 75 σχολικές μονάδες βάζουν λουκέτο και άλλες 39 συγχωνεύονται. Τώρα, καταλαβαίνουμε το μέγεθος του προβλήματος;
Το πρόβλημα πλέον είναι εθνικό.
Η προσθήκη στο Σύνταγμα, εν όψει της συζητήσεως για την Αναθεώρησή του, ξεχωριστού άρθρου με το οποίο να ορίζεται η υποχρέωση της Πολιτείας να προβαίνει σε μέτρα στήριξης της οικογένειας ως θεμέλιου του Έθνους επιβάλλεται.

