Ο Δήμος Νότιας Κέρκυρας ενημερώνει τους πολίτες ότι από σήμερα, Τρίτη ξεκινά και πάλι κανονικά η αποκομιδή των απορριμμάτων σε όλες τις δημοτικές ενότητες. Η προσωρινή διακοπή που είχε σημειωθεί έληξε οριστικά, καθώς ολοκληρώθηκαν οι τυπικές διαδικασίες με την έκδοση των αντίστοιχων Φ.Ε.Κ., διασφαλίζοντας την απρόσκοπτη λειτουργία της υπηρεσίας.
Σταδιακή αποκατάσταση της καθαριότητας
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Δήμου, λόγω του μεγάλου όγκου απορριμμάτων που συσσωρεύτηκε το προηγούμενο διάστημα, η πλήρης αποκατάσταση της εικόνας της περιοχής θα πραγματοποιηθεί σταδιακά μέσα στις επόμενες ημέρες. Οι αρχές απευθύνουν παράκληση προς τους συνδημότες για τη συνεργασία τους, ζητώντας τη σωστή εναπόθεση των απορριμμάτων εντός των κάδων.
Ευχαριστήριο προς τους πολίτες
Η δημοτική αρχή εκφράζει τις θερμές της ευχαριστίες προς όλους τους πολίτες για την υπομονή και την κατανόηση που επέδειξαν κατά το διάστημα της προσωρινής διακοπής των υπηρεσιών καθαριότητας.
Ολόκληρη η ανακοίνωση του Δήμου Νότιας Κέρκυρας:
Ο Δήμος Νότιας Κέρκυρας ενημερώνει τους συνδημότες μας ότι από σήμερα γίνεται εκ νέου κανονικά η αποκομιδή των απορριμμάτων σε όλες τις δημοτικές ενότητες. Η προσωρινή διακοπή έληξε οριστικά καθώς εκδόθηκαν τα Φ.Ε.Κ., εξασφαλίζοντας την ομαλή και απρόσκοπτη λειτουργία της υπηρεσίας καθαριότητας.
Παράκληση προς τους πολίτες: Λόγω του αυξημένου όγκου απορριμμάτων που έχει συσσωρευτεί, η πλήρης αποκατάσταση της εικόνας του Δήμου θα γίνει σταδιακά τις επόμενες ημέρες. Παρακαλούμε για τη συνεργασία σας και τη σωστή εναπόθεση των απορριμμάτων στους κάδους.
Ευχαριστούμε θερμά όλους τους πολίτες για την υπομονή και την κατανόηση που επέδειξαν κατά το προηγούμενο διάστημα.

