Με μέριμνα του Κέντρου Επιχειρήσεων του Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής πραγματοποιήθηκε η διακομιδή 14χρονου από το λιμάνι της Ερεικούσας στο λιμάνι του Αγίου Στεφάνου Αυλιωτών Κέρκυρας, με Περιπολικό σκάφος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
Διακομιδή 14χρονου από την Ερείκουσα στους Αυλιώτες
-
Δεν υπάρχουν Σχόλια
Δεν υπάρχουν Σχόλια

