Μια 11άδα αστυνομικών με τακτικές μεταθέσεις για το 2026 ανακοίνωσε ο Υφυπουργός Ναυτιλίας Στέφανος Γκίκας.
Αναλυτικά, η ανάρτηση Γκίκα αναφέρει:
Τελευταία ημέρα του Ιανουαρίου και είχαμε την απόφαση ενίσχυσης της Αστυνομικής Διοίκησης Κέρκυρας με 👉 11 Αστυνομικούς (τακτικές μεταθέσεις Αστυνομίας για το 2026). Συγκεκριμένα η Δ.Α. Κέρκυρας ενισχύεται με:
✔️2 Υπαστυνόμους
✔️6 Αρχιφύλακες – Ανθυπαστυνόμους
✔️3 Αστυφύλακες -Υπαρχιφύλακες
🔷 Παράλληλα, μέσα στον Φεβρουάριο θα ξεκινήσει η διαδικασία για την πρόσληψη των 👉 86 Συνοριοφυλάκων που θα υπηρετήσουν στην ΠΕ Κέρκυρας (αθλητικές δοκιμασίες, κλπ.).
🔷 Η Κυβέρνησή μας, αποδεικνύει έμπρακτα ότι στηρίζει τις νησιωτικές περιοχές και όχι μόνον, θέτοντας το θέμα της ασφάλειας σε πρώτη προτεραιότητα.

