O Κερκυραϊκός Συλλόγος Τριτέκνων «Ναυσικά» σας προσκαλεί στην κοπή πίτας και την ετήσια γενική συνέλευση που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2026 και ώρα 11:00 μ. στο χώρο της Ιατροχειρουργικής Εταιρείας Κέρκυρας (Ιατρείο), πλατεία Σκαραμαγκά.
Το σωματείο λειτουργεί με βάση τον εθελοντισμό και την αλληλεγγύη, με απώτερο βασικό σκοπό την προστασία, την μέριμνα, την προάσπιση και την υλοποίηση των πάσης φύσεως συμφερόντων (πνευματικών, υλικών, ηθικών, κοινωνικών) των οικογενειών με τρία τέκνα, ώστε να καταστεί εφικτή η εξύψωση του βιοτικού τους επιπέδου και δεν είναι κερδοσκοπικό.

