Aνακοίνωση από τη Λέσχη LIONS KERKYRA.
Αναλυτικά:
Με μεγάλη χαρά και συγκίνηση πραγματοποιήθηκε και φέτος η καθιερωμένη χριστουγεννιάτικη εξόρμηση των μελών της λέσχης μας,με τα παιδιά της Αγκαλιάς, μια ημέρα γεμάτη χαμόγελα, ζεστασιά και όμορφες στιγμές. Η ημέρα ξεκίνησε στο σπίτι των παιδιών με χριστουγεννιάτικα δώρα για το δέντρο και γλυκίσματα, δημιουργώντας από νωρίς ένα κλίμα γιορτής. Στη συνέχεια ακολούθησε βόλτα στη στολισμένη πόλη της Κέρκυρας, με στάση για γεύμα, το οποίο προσέφερε με μεγάλη χαρά και προθυμία το καφέ Liston, με τη σταθερή και πολύτιμη στήριξη του Jimmy Katechis. Το πρόγραμμα περιλάμβανε επίσης επίσκεψη στο Χριστουγεννιάτικο Πάρκο, όπου τα παιδιά απόλαυσαν παιχνίδι και δραστηριότητες, με το καρουζέλ και το τραμπολίνο να κλέβουν την παράσταση. Το απόγευμα κύλησε σε πιο ήρεμους ρυθμούς, ανάμεσα σε ζεστή σοκολάτα και βιβλία. Το βιβλιοπωλείο Πλους άνοιξε τις πόρτες του και φιλοξένησε τα παιδιά στον μαγικό κόσμο του βιβλίου, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να επιλέξουν τα βιβλία που θα τους κρατήσουν συντροφιά κατά τη διάρκεια των χριστουγεννιάτικων διακοπών. Η διοργάνωση αυτή ανέδειξε, για ακόμη μία χρονιά, τη σημασία της προσφοράς και της συλλογικής προσπάθειας. Ευχαριστούμε θερμά όλους όσοι στέκονται δίπλα μας και στηρίζουν έμπρακτα κάθε μας δράση, συμβάλλοντας στη δημιουργία όμορφων στιγμών και πολύτιμων αναμνήσεων για τα παιδιά, αλλά και για όλους εμάς.

