Με ανάρτησή του, ο Υφυπουργός Ναυτιλίας Στέφανος Γκίκας εξέφρασε την ικανοποίησή του για την κύρωση της σύμβασης παραχώρησης για τη δημιουργία της Μαρίνας Μεγάλων Σκαφών στην Κέρκυρα, ενώ παράλληλα κατηγόρησε την αντιπολίτευση για μεμψιμοιρία, αφού κανένα κόμμα δεν την υπερψήφισε.
Η ανάρτηση Γκίκα
🗣️Σημαντική ημέρα για την Κέρκυρα❗️
🇬🇷⚓️Στη σημερινή Συνεδρίαση της Βουλής, κυρώθηκε η σύμβαση παραχώρησης για τη δημιουργία της Μαρίνας Μεγάλων Σκαφών στην Κέρκυρα, ενός έργου στρατηγικής σημασίας για τον θαλάσσιο τουρισμό και την τοπική οικονομία.
🔷👉 Παρά την μεμψιμοιρία της Αντιπολίτευσης που είπε «ΟΧΙ» στην δημιουργία της νέας Μαρίνας, το έργο θα προχωρήσει με τις θετικές ψήφους της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ. Ακόμα και το ΠΑΣΟΚ ψήφισε «ΠΑΡΟΝ», δηλαδή ούτε «ΝΑΙ», ούτε «ΟΧΙ»….
🔹️👉Ένα έργο που ξεκίνησε με σχέδιο και επιμονή από το 2019-2020, και σήμερα παίρνει σάρκα και οστά.
🇬🇷⚓️Μία ακόμη δέσμευσή μας προς τους πολίτες της Κέρκυρας, γίνεται πράξη!!🇬🇷⚓️\

