Το συνδικάτο της Κέρκυρας στην 48ωρη απεργία 12-13 Φλεβάρη θα συμμετάσχει την 2η μέρα στην κινητοποίηση της Αθήνας στο Υπουργείο Εργασίας για την διεκδίκηση των υπέρ αγνώστων ενσήμων με όλα τα συνδικάτα οικοδόμων της χώρας.
Οι Οικοδόμοι της Κέρκυρας θα συμμετάσχουν στην κινητοποίηση της Αθήνας
Το συνδικάτο της Κέρκυρας στην 48ωρη απεργία 12-13 Φλεβάρη θα συμμετάσχει την 2η μέρα στην κινητοποίηση της Αθήνας στο Υπουργείο Εργασίας για την διεκδίκηση των υπέρ αγνώστων ενσήμων με όλα τα συνδικάτα οικοδόμων της χώρας.
Δεν υπάρχουν Σχόλια
Δεν υπάρχουν Σχόλια

