Επιστολή προς τη Μερόπη Υδραίου απέστειλε ο Σύλλογος Μονίμων Κατοίκων Παλαιάς Πόλης της Κέρκυρας για την επιτροπή διαβούλευσης, τον κανονισμό αστικής λειτουργίας και τα προβλήματα που υπάρχουν.



Επιστολή προς τη Μερόπη Υδραίου απέστειλε ο Σύλλογος Μονίμων Κατοίκων Παλαιάς Πόλης της Κέρκυρας για την επιτροπή διαβούλευσης, τον κανονισμό αστικής λειτουργίας και τα προβλήματα που υπάρχουν.




