Στα Γαζάτικα (αντί Πλάντραφου) τη Δευτέρα (26/6, 18.30) η πρώτη προπόνηση της σεζόν, με νέα πρόσωπα τους «Ελέ», Μπαλάφα, Κρητικός και δύο (πλην Νίκιτς) απουσίες. ● Αναμονή για τους «μικρούς».
Με Κρητικό, αλλά δίχως Τουράμ-Ντουαλά η «πρώτη»!
Στα Γαζάτικα (αντί Πλάντραφου) τη Δευτέρα (26/6, 18.30) η πρώτη προπόνηση της σεζόν, με νέα πρόσωπα τους «Ελέ», Μπαλάφα, Κρητικός και δύο (πλην Νίκιτς) απουσίες. ● Αναμονή για τους «μικρούς».
Δεν υπάρχουν Σχόλια
Δεν υπάρχουν Σχόλια

