Πώς η κόκκινη με τη λήξη, τους γλίτωσε από μια αγωνιστική ποινής τη νέα σεζόν. ● Χάνουν ΠΑΟΚ (4 κίτρινες) και οι Βενέτης, Ντιόγκο, Τρίτη η επιστροφή στη δουλειά, μετά το ρεπό της Δευτέρας.
Η… έξυπνη αποβολή των Γκόμες-Νίκιτς!
Πώς η κόκκινη με τη λήξη, τους γλίτωσε από μια αγωνιστική ποινής τη νέα σεζόν. ● Χάνουν ΠΑΟΚ (4 κίτρινες) και οι Βενέτης, Ντιόγκο, Τρίτη η επιστροφή στη δουλειά, μετά το ρεπό της Δευτέρας.
Δεν υπάρχουν Σχόλια
Δεν υπάρχουν Σχόλια

