Πραγματοποιήθηκε στον Κήπο του Λαού, η ορκωμοσία της νέας δημοτικής αρχής Κέρκυρας, με νέα Δήμαρχο τη Μερόπη Υδραίου.
Αναλυτικό ρεπορτάζ σε λίγο…
Πραγματοποιήθηκε η ορκωμοσία του νέου δημοτικού συμβουλίου Κεντρικής Κέρκυρας
Πραγματοποιήθηκε στον Κήπο του Λαού, η ορκωμοσία της νέας δημοτικής αρχής Κέρκυρας, με νέα Δήμαρχο τη Μερόπη Υδραίου.
Δεν υπάρχουν Σχόλια
Δεν υπάρχουν Σχόλια

