Κάλεσμα της ΔΑΣ ΟΤΑ Κέρκυρας προς τους εργαζόμενους στο δημόσιο ενόψει της απεργίας της Τετάρτης.
Αναλυτικά:
ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ
ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΤΙΣ 13 ΜΑΗ ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ !
Λεφτά για μισθούς, υγεία και παιδεία, ούτε ευρώ για τους δικούς τους πολέμους !
ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΙΣ 10:00 π.μ. στην παλιά Νομαρχία
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Την Τετάρτη 13 Μάη, οι εργαζόμενοι στους Δήμους απεργούμε, μαζί με όλους τους δημόσιους υπαλλήλους σε ολόκληρη την χώρα. Κάθε εργαζόμενος, ανεξάρτητα από σχέση εργασίας, μόνιμος ή συμβασιούχος, έχει την ευθύνη να βρίσκεται στο πλάι των συναδέλφων του στην απεργία και στη συγκέντρωση που θα πραγματοποιηθεί στην Κέρκυρα, στην παλιά Νομαρχία στις 10:00 π.μ.
Πρέπει να κλείσουν δημαρχεία, παιδικοί σταθμοί και κοινωνικές δομές, να νεκρώσουν τα γκαράζ, οι τεχνικές υπηρεσίες, κάθε χώρος δουλειάς. Δεν πάει άλλο! Τώρα είναι η ώρα να δοθεί μια αποφασιστική απάντηση στην κυβερνητική πολιτική που δίνει «ψίχουλα» για αυξήσεις, που κοροϊδεύει με τα διάφορα pass όταν η ακρίβεια αδειάζει τα πορτοφόλια μας, που αρνείται κάθε συζήτηση για την επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού, που προτείνει την ουσιαστική απόλυση των συναδέλφων ΕΣΠΑ.
Την ίδια στιγμή που πληρώνουμε πανάκριβα τους πολεμικούς εξοπλισμούς για την συμμετοχή στους πολέμους του ΝΑΤΟ, μας λένε ότι δεν υπάρχουν χρήματα για τους μισθούς μας, για την υγεία και την εκπαίδευση, για να μονιμοποιηθούν όλοι οι συμβασιούχοι συνάδελφοι. Την ώρα που πληρώνουμε πανάκριβους λογαριασμούς ρεύματος, οι βιομήχανοι εξασφαλίζουν σταθερές χαμηλές τιμές και νέες κρατικές ενισχύσεις. Ο μισθός μας επαρκεί για τις μισές μέρες του μήνα, όταν τραπεζίτες και εφοπλιστές τσεπώνουν εκατομμύρια ευρώ σε επιδοτήσεις και φοροαπαλλαγές.
Απειλούν τις ζωές μας καθημερινά, όχι μόνο στους χώρους δουλειάς με τα εργατικά «ατυχήματα» και τις επαγγελματικές ασθένειες που έχουν γίνει καθημερινότητα, αλλά και με τους βάρβαρους πολέμους στους οποίους μπλέκουν τη χώρα, από την Μέση Ανατολή μέχρι την Ουκρανία. Έχουν μετατρέψει ολόκληρη την Ελλάδα σε ορμητήριο πολέμου σπέρνοντας βάσεις παντού, αξιοποιώντας λιμάνια και αεροδρόμια. Μετατρέπουν τον λαό μας σε στόχο. Ο δικός τους πόλεμος, δεν είναι και δικός μας!
Την ίδια ώρα, κυβερνήσεις και δημοτικές αρχές κουνάνε το δάχτυλο στους εργαζόμενους, καλώντας τους να δουλέψουν με «ευσυνειδησία» για τον «εθνικό σκοπό» και απειλώντας με το νέο Πειθαρχικό Δίκαιο όσους δεν σκύψουν το κεφάλι. Εντατικοποιούν τη δουλειά, ενώ δεν κουνάνε το δαχτυλάκι τους για να γίνουν οι τόσο αναγκαίες προσλήψεις και για να αντικατασταθεί ο παλιωμένος εξοπλισμός που αποτελεί κίνδυνο-θάνατο. Απαξιώνουν συνειδητά τις Δημοτικές υπηρεσίες, ώστε αυτές να πέσουν σαν «ώριμο φρούτο» στα χέρια των ιδιωτών. Πολλά τα παραδείγματα κι εδώ στους δήμους της Κέρκυρας, με ιδιωτικοποιημένα τα μεγαλύτερα κομμάτια στις υπηρεσίες καθαριότητας.
Δεν χωρά καμία αναμονή, κανένας συμβιβασμός με αυτήν την κατάσταση !
Η προσπάθεια να επιβληθεί σιγή νεκροταφείου, να υποταχθούν οι εργαζόμενοι, «να βάλουν τα κεφάλια μέσα», δεν θα περάσει.
Η πρόσφατη συγκλονιστική απεργιακή κινητοποίηση των εργαζομένων των Δήμων και ιδιαίτερα των εργαζομένων στους παιδικούς σταθμούς και τις άλλες κοινωνικές δομές, που οδήγησε σε προσωρινή αναδίπλωση την κυβέρνηση, δείχνουν τη μοναδική διέξοδο, τον δρόμο της οργανωμένης πάλης, της σύγκρουσης με την πολιτική που θυσιάζει τις ανάγκες μας για τα κέρδη των επιχειρηματικών ομίλων, σε συνθήκες «ειρήνης» και πολέμου.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:
● Αυξήσεις 20% στους μισθούς μας, επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού. Ξεπάγωμα των μισθολογικών κλιμακίων της διετίας 2016–2017.
● Μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων στους Δήμους χωρίς όρους και προϋποθέσεις και με ενισχυμένη κρατική χρηματοδότηση.
● Κατάργηση του Νόμου Βορίδη αλλά και όλων των νόμων που απαγορεύουν την μετατροπή των συμβάσεων σε Αορίστου Χρόνου.
● Μαζικές προσλήψεις μόνιμου προσωπικού σε όλες τις Δημοτικές υπηρεσίες, στο ύψος των πραγματικών αναγκών.
● Δημιουργία σε όλους τους Δήμους σύγχρονων, υψηλού επιπέδου, δωρεάν κοινωνικών δομών και υπηρεσιών που να καλύπτουν τις λαϊκές ανάγκες. Δημιουργία νέων παιδικών σταθμών ώστε να έχουν ανεμπόδιστη πρόσβαση όλα τα παιδιά του λαού. Αποκλειστικά κρατική χρηματοδότηση στις κοινωνικές δομές των δήμων,
με αποσύνδεση από την ανταποδοτικότητα, τα πλαφόν των Vouchers και τα Ευρωπαϊκά προγράμματα με ημερομηνία λήξης.
● Όχι στις ιδιωτικοποιήσεις των Δημοτικών Υπηρεσιών και την εκχώρηση αρμοδιοτήτων σε εργολάβους.
● Παροχή σε τακτική βάση από τους Δήμους των Μέσων Ατομικής Προστασίας (Μ.Α.Π.) και λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων προστασίας της Υγείας και Ασφάλειας. Άμεση αντικατάσταση όλων των παλιωμένων οχημάτων και εξοπλισμού με χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό.
● Αφορολόγητο στα 12.000 ευρώ, προσαυξημένο κατά 3.000 ευρώ για κάθε παιδί. Μέτρα ενάντια στην ακρίβεια.
● Κατάργηση της εισφοράς 2% για την ανεργία.
● Κατάργηση των αντεργατικών νόμων και του νέου πειθαρχικού δικαίου για τους δημοσίους υπαλλήλους. Όχι στην άρση της μονιμότητας.
● Απεμπλοκή της χώρας από τους πολεμικούς σχεδιασμούς. Επιστροφή των ελληνικών στρατευμάτων και φρεγατών από το εξωτερικό.

