Ακόμη ένα σωματείο εργαζομένων σε ξενοδοχείο εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία φέρεται κατά της διοίκησης του Εργατικού Κέντρου.
Η ανακοίνωση

Ακόμη ένα σωματείο εργαζομένων σε ξενοδοχείο εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία φέρεται κατά της διοίκησης του Εργατικού Κέντρου.
Η ανακοίνωση


