Στον οργανωμένο αύλειο χώρο του σχ. κέντρου Κυνοπιαστών, την Παρασκευή 5 Μάη, φιλοξενήθηκαν 150 και πλέον μαθητές/τριες από τα δημ. σχολεία της Μέσης Κέρκυρας, συμμετέχοντας στους αγώνες «ΑθλοΠΑΙΔΕΙΑΣ» Δημοτικών σχολείων της περιοχής που προκήρυξε η ΟΕΣΑΔ Κέρκυρας.
Χάντμπολ: Ωραίο θέαμα στους μαθητικούς αγώνες!
Στον οργανωμένο αύλειο χώρο του σχ. κέντρου Κυνοπιαστών, την Παρασκευή 5 Μάη, φιλοξενήθηκαν 150 και πλέον μαθητές/τριες από τα δημ. σχολεία της Μέσης Κέρκυρας, συμμετέχοντας στους αγώνες «ΑθλοΠΑΙΔΕΙΑΣ» Δημοτικών σχολείων της περιοχής που προκήρυξε η ΟΕΣΑΔ Κέρκυρας.
Δεν υπάρχουν Σχόλια
Δεν υπάρχουν Σχόλια

