«Mea Culpa» της ΠΑΕ για δύο απ’ τις (για διαφορετικούς λόγους) «αμφιλεγόμενες» περσινές εισηγήσεις, καθώς αν και αμφότεροι είχαν συμβόλαιο έως το 2019, έλυσαν συνεργασία.
Παρελθόν οι Ναζίμ και Αντιλέχου!
«Mea Culpa» της ΠΑΕ για δύο απ’ τις (για διαφορετικούς λόγους) «αμφιλεγόμενες» περσινές εισηγήσεις, καθώς αν και αμφότεροι είχαν συμβόλαιο έως το 2019, έλυσαν συνεργασία.
Δεν υπάρχουν Σχόλια
Δεν υπάρχουν Σχόλια

