Το άρθρο του Πέτρου Γάλλια (Καθημερινή, 14/10/2012) έχει ως ακολούθως:
«Σε αυτήν την κομβική στιγμή για τον θεσμό πρέπει να διασωθούν τα ΔΗΠΕΘΕ που προσφέρουν σημαντικό έργο. Έργο που αφορά τις τοπικές κοινωνίες. Από τον Ιανουάριο που ανέλαβα ξεκινήσαμε τη χαρτογράφηση του καλλιτεχνικού δυναμικού. Ηρθαμε σε επαφή με επαγγελματίες, ερασιτέχνες και καλλιτεχνικούς φορείς. Ονειρό μας, να αγκαλιάσουμε και να αξιοποιήσουμε τους ντόπιους (όσοι γεννήθηκαν ή επέλεξαν να ζουν στα νησιά μας), ηθοποιούς, χορευτές, εικαστικούς, μουσικούς κ. λπ. Ταξιδέψαμε σε τέσσερα φεστιβάλ της Ιταλίας με τις χοροθεατρικές «ασκήσεις ετοιμότητας». Ανεβάσαμε «Το Καμπιέλο» του Γκολντόνι, σε επτανησιακή διάλεκτο, στην πόλη και σε μεγάλα χωριά της Κέρκυρας (το είδαν συνολικά 8.500 θεατές). Δημιουργήσαμε θεατρικά εργαστήρια, ενεργοποιώντας τα παιδιά και τους νέους (7 τμήματα, 260 μαθητές). Κάναμε «γιορτές και δρώμενα» σε δρόμους και πλατείες της Παλιάς Πόλης, λογοτεχνικά αφιερώματα σε ναούς και ιστορικά κτίρια. Φέραμε διεθνείς προσωπικότητες για σεμινάρια όπερας (Cheryl Studer), χορού (Ann Cooper Albright), θεάτρου κλπ. Επίσης ετοιμάζουμε προσκλήσεις Ελλήνων και ξένων σκηνοθετών και χορογράφων για σεμινάρια και δημιουργία παραστάσεων, ημερίδων και μικρών φεστιβάλ, για την προώθηση και την ανάπτυξη του θεάτρου, του σύγχρονου χορού και του χοροθεάτρου.
Πιστεύω στην ώσμωση του εντόπιου καλλιτεχνικού δυναμικού με σημαντικούς δημιουργούς και θεωρητικούς της τέχνης και, βέβαια, στην επιτόπια δημιουργία. Ευγνωμονώ τον δήμο και τον κόσμο του νησιού, που μας αγκαλιάζουν τόσο θερμά και στηρίζουν τις προτάσεις μας».
Τελευταία σχόλια